اسلایدر

راز ضدسرطاني بودن شيرمادر
 
همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه
دانلود,عـکس,آهنگ,آموزش,اخبار,دانشگاه,بیوگرافی,علمی,برنامه,سرگرمی,مطالب جالب

محققان با كشف مقادیر زیادی ماده ضدسرطان در شیر مادر، اعلام كردند شیر مادر، نوزاد را در برابر اشكال مختلف سرطان محافظت می كند.به نقل از ایندین اكسپرس، اكنون محققان در مطالعه جدیدی میزان زیادی پروتئین ضد سرطان «TRAIL» را در شیر مادر كشف كردند كه می تواند منبع خاصیت ضدسرطانی شیر انسان باشد.

محققان از آغوز (نخستین شیر مادر برای نوزاد) و همچنین شیر عادی مادر نمونه برداری كردند. آنها همچنین از زنان سالم خون گرفتند و شیرخشك های مختلف را بررسی كردند.پژوهشگران آغوز، شیر عادی مادر، خون و شیرخشك را برای بررسی میزان پروتئین ضد سرطان «TRAIL» آزمایش كردند.محققان دریافتند آغوز و شیر عادی مادر به ترتیب 400 و 100 برابر بیش از خون، ماده ضد سرطان «TRAIL» دارند.

این در حالی است كه در شیر خشك اصلا ماده «TRAIL» وجود نداشت.نقش مهم تغذیه نوزاد با شیر مادر در پیشگیری از ابتلا به سرطان های خاص دوره كودكی مانند سرطان خون لنفوبلاستیك، بیماری هادكین و نوروبلاستوم پیش از این مشخص شده بود.بااین حال «اندوژن» محلول «TRAIL» دلیل خوبی برای توضیح تاثیر بیولوژیك تغذیه نوزاد با شیر مادر در برابر سرطان است.مادران حاضر دراین مطالعه هیچ یك نشانه ای از عفونت و بیماری نداشتند و نوزاد خود را سالم به دنیا آورده بودند.این نخستین بار است كه میزان ماده ضدسرطان «TRAIL» در آغوز و شیر مادر بررسی می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 23:26
mahnaz

درباره وبلاگ


سلام به دوستان گلم.امیدوارم وبلاگم براتون مفید باشه.و با نظرات سازنده خودتون در بهتر شدن وبلاگم منو یاری کنید.
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه نوع مطلبی اینجا پیدا میشه و آدرس helpland.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.